LUDZIE

WŁĄCZAĆ, a nie WŁANCZAĆ – reklama uczy i irytuje

www.dziennikzachodni.pl

Spinać się – ten czasownik odmienię tutaj przez wszystkie możliwe osoby i przypadki. Gdyby obok siatkówki flagowym sportem Polaków było spinanie się to zajmowalibyśmy najwyższe możliwe lokaty w każdym rankingu sportowym jaki kiedykolwiek został stworzony w kraju, za granicą, w naszym układzie słonecznym. Bo my tak mamy, że się spinamy. Miejmy nadzieję, ze przekaz reklamy dotarł do wszystkich. Od tej pory wszyscy mówimy WŁĄCZAĆ a nie WŁANCZAĆ, a teraz o tym zaśpiewajmy! 

Multum osób, co zauważalne jest na forach internetowych, nowo powstałych fanpage’ach facebookowych a także na tablicach zwykłych Janów Kowalskich i Grażyn Nowak, w przyszłości cierpieć będzie na zaburzenia psychiczne (o ile już na nie nie cierpią). A dlaczego? Bo się spinają.

 

Całe święta, lub też znaczna ich część, spędzona przed telewizorem. To scenariusz sprawdzający się w większości polskich domów. Myślicie, że u mnie było inaczej? Ha… Haha. Nie, było tak samo. Z tym wyjątkiem, że mimo wszędobylskich dźwięków filmów, reklam i innego badziewia miałam ochotę poczytać książkę, wyjść na spacer, wyspać się czy też się pouczyć – żeby później uniknąć grozy rodem z filmu, w którym panowało zawołanie THIS IS SESJA!!! Czy ja czegoś nie pokręciłam..?

Ewelina Lisowska

Ewelina Lisowska zaskoczona. Ciekawe czym? :)

Wróćmy teraz do tematu. Między śniadaniem i podwieczorkiem, po spotkaniu przy kawie albo, o zgrozo, w jego trakcie, wielu Kowalskich i Nowaków było atakowanych reklamą Włączonych Niskich Cen. Nie napiszę sieci, która Nas uraczyła tą terapią szokową. Nie dlatego, żeby nie robić im reklamy, bo co raczkujący blog Mrówki może dokonać ponad to, czego dokonała Ewelina Lisowska wkurzając 90% Polaków, ale dlatego, że nie. I koniec.

 

I tak z ekranów naszych telewizorów codziennie byliśmy (i nadal jesteśmy, choć po małym face liftingu) obdarowywani skoczną przyśpiewką. I co zrobił statystyczny Polak? Oglądał. Zagryzając ciastem, schabowym, sałatką. Zapijając barszczem, wódką, colą z lodem. W końcu dotarło do Kowalskiego, że to już go nie śmieszy, ba, zaczyna nudzić. Chwilę jeszcze zajęło Ewelinie Lisowskiej wprowadzenie widza w stan wściekłości. I co Polak robi? Ogląda dalej. Zaciskając zęby z wściekłości. Do zbombardowanych niskimi cenami nie dotarło, że skoro coś można włączyć to naturalnym będzie możliwość WYŁĄCZENIA tego, w tym przypadku telewizora i spędzenia czasu z książką, na spacerze z rodziną, oglądając seriale w Internecie (ooo tak!).

Najbardziej efektywna reklama to taka która:

  • jest zrozumiała i czytelna
  • wywołuje emocje
  • wzbudza zaciekawienie
  • jest wiarygodna

Plus taka, która ma przyjemną muzykę w tle! I nikt nie powie mi, że ta reklama nie spełnia powyższych kryteriów. Minusem niestety jest częstość jej wyświetlania, ale na szczęście jest na to sposób, który przedstawiłam powyżej. Wielki ukłon w stronę Eweliny Lisowskiej. Bo tak :)

Click to comment

Most Popular

Hej! vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem?

Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet.

Copyright © 2015 The Mag Theme. Theme by MVP Themes, powered by Wordpress.

To Top